آمار

1216585
امروزامروز643
دیروزدیروز1132
این هفتهاین هفته1703
این ماهاین ماه19201
تا کنونتا کنون1216585
آی پی شما54.161.49.216


نمونه طراحی انواع کارت ویزیت




صرف نظر از صنعت، کارت ویزیت یکی از اولین ابزارهای بازاریابی است که ایجاد شده است. کارت ویزیت ها می توانند بسیار ماهرانه باشند. شما یک فضای محدودی دارید که هر دو سمت آن باید یک طراحی جالب شده باشد و مقدار مشخصی اطلاعات داشته باشد.این یک کار ساده نیست.

بنابراین ما دراینجا ایده هایی را مطرح می کنیم که به شما در چاپ و ایده طراحیتان کمک می کند.


کارت ویزیت های دو رو

شما می توانید حدود 300 کلمه با فونت 10pt در پشت یک کارت ویزیت قرار دهید. با قرار دادن اطلاعات در پشت کارت می توانید روی کارت را برای موارد مهم و پایه قرار دهید. مرتب و خلوت نگه داشتن روی کارت همیشه یک ایده خوب بوده است، بنابراین اگر سعی دارید که جلوی کارت را تمیز نگه دارید، اطلاعات را در پشت کارت قرار دهید. در اینجا یک مثال را می بینید:





کمپانی می خواسته که نوار جلویی کارت کاملاً پشتیبانی شده باشد. به همین دلیل آن ها از پشت کارت برای قرار دادن موضوعات مهم استفاده کرده اند. همچنین طراح های دیگر نیز برای بیان دیگر اطلاعات از پشت کارت استفاده می کنند. مانند نمونه زیر:




در این کارت می بینیم که تمام اطلاعات بر روی کارت قرار گرفته است و پشت کارت نقش یک پشتیبانی را بازی می کند. در این کارت کمتر به تهیه اطلاعات و بیشتر به تقویت طراحی کارت پرداخته شده است. زمانی که پشت کارت را نیز وارد طراحی می کنیم شما جای بیشتری برای بازی با طراحیتان دارید.


کارت ویزیت های تا شو

زمانی که جای بیشتری برای طراحیتان نیاز داشته باشید می توانید کارت ویزیت های تا شو را در نظر بگیرید. زمانی که کارت شما از وسط تا شود؛ فضای شما برای طراحی دو برابر می شود و کارت شما زمانی که تا شود هنوز اندازه استاندارد دارد. این نکته آخری بسیار مهم است زیرا کمپانی ها اغلب این اشتباه را می کنند و فکر می کنند که هرچه کارت آن ها بزرگ تر باشد طراحی بهتر دارد. این کار اغلب نتیجه معکوس دارد زیرا مشتری ها نمی توانند به راحتی کارت هایشان را انبار کنند و در جعبه های مخصوص کارت قرار دهند. نمونه زیر را مشاهده کنید:




در این طراحی قسمت بیرونی کارت خیلی ساده طراحی شده و اطلاعات ارتباطی آن در داخل آن قرار دارد. این برای یک فرد قانع خوب است، اما آیا شما به دنبال یک ایده جدید و جالب نیستید؟



در اینجا یک کارت را می بینید که شبیه یک لپ تاپ است. این کارت از لحاظ بصری موثر بوده و بر لب های شما لبخند می آورد. گرافیک آن بسیار تمیز بوده و قطعاً جلب توجه می کند. این کارت هنوز ساده است اما ایده کارت های تا شو را به یک سطح جدید می برد.


کارت ویزیت با قالب ها برش داده شده

زمانی که کارت ویزیتی با قالب برش داده شده دارید نمی توانید که یک طراحی معمولی داشته باشید. این کار کاملاً بر روی کار شما تاثیر می گذارد. اما در اینجا یک نکته مهم وجود دارد: هنوز کارت ها باید در اندازه های استاندارد باشند. چرا؟ زیرا این اندازه ها متعارف هستند. من می دانم که شما دوست دارید که این قانون ها را بشکنید، اما این یک کارت ویزیت است، پوستر یا کارت پستال یا یک وب سایت نیست. کارت ویزیت یک استفاده ساده دارد و شما نباید به خاطر طراحیتان آن را غیر قابل استفاده کنید.




این کارت بدون اینکه از اندازه استاندارد بزرگتر شود یا تناسبات خود را از دست بدهد، هنوز در مسیر اهداف کارت های برش داده شده با قالب قرار دارد. طراحی های دو رنگی با شکل های خیالی تعادل دارند و طراحی را به حالت چشم گیر نگه می دارند.




در اینجا یک نمونه زیبا از کارت های برش داده شده را می بینید. کارت شبیه یک شانه است و صاحب آن یک آدم خوش صلیقه است. این کارت هنوز شکل و تناسبات درستی دارد و پشت آن مانند یک دفترچه محل نوشتن نوبت های مشتری هاست.


تصور کردن

زمانی که شما نمی توانید آنچه را که در ذهنتان است در محیط های طراحی کارت ویزیت پیاده کنید و محدودیت دارید، می توانید آن را در ذهنتان ایجاد کنید، در آنجا هر اندازه که بخواهید جا هست. نکته کلیدی این است که وظیفه یک کارت ویزیت را فراموش نکنید: ارتباطات اصلی و اطلاعات برند را می توانید بعداً اضافه کنید. زیاد از حد این کار را انجام ندهید، زمانی که در کارت های دو طرفه، تا شو، و برش داده شده با قالب کار می کنید، محیط کاری شما بسیار محدود می شود.

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.